Re: [xp]Nietypowe zachowanie Windows XP

Autor: user <pawel.allegro_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 22:30:00 MET

Jeśli formatowałeś z dyskietki Win98, a na dysku była partycja NTFS i
FAT32, to sformatowałeś tę drugą - bo format.com partycji NTFS nie
zobaczy.....

Nie mam partycji NTFS, na wszystkich mam system plikow FAT 32, ale wracajac
do mojego problemu, czy ktos wie moze co moze byc przyczyna tak
nienormalnego zachowania sie windowsa? (przypminam: brak skinow, samoczynne
restarty i pojawiajace sie monity z prosba o haslo, ktorego nie zakladalem,
i to wszystko zaraz po postawieniu systemu lub instalacji sterownikow i
aktualizacji)

Pozdrawiam