Re: Stary program (pod DOS), drukarka i winxp =problem

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:06:50 MET

Karol K. wrote:
> Witam!
>
> Mam taki problem z programaem w firmie iz jak chce wydrukowac w starym
> programie (jeszcze napisanym dla dosa - wczesniej chodzil na win 98) to
> wywala blad drukowania.
> Drukarka jest zainstalowana poprawnie poniewaz windowsowe programy drukuja
> normalnie.
> Drukarka to Oki page 8w lite (w win 98 po wlaczeniu emulacji DOS w
> sterownikach drukarki, dzialal z tym programem normalnie niestety z tymi
> serownikami co sa zainstalowane (od win 2000 na stronie producenta nie ma
> nic o win XP nie chce sie drukowac)
> [...]

A ten program nie probuje przypadkiem pisac do drukarki na LPT1 bo niby
skad ma widziec ta drukarke windowsowa. Jezlei masz w firmie siec to
udostepnij ta drukarke w sieci na innym komputerze a potem sprobuj ja
zamapowac do LPT1 poprzez net use i wtedy drukowac

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl