Re: nadawanie uprawnien w2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 13:22:02 MET

Użytkownik "Yoop" <yoop-cut-it-@wp.pl> napisał w wiadomości
news:crr6a0$jir$1@213.238.102.90.adsl.inetia.pl
> Witam
>
> 1. W jaki sposob mozna nalozyc ograniczenie na okreslone konto?
> odpalilem sobie konsole gpedit i tam mozna poustawiac rozne rzeczy dla
> 'komputer lokalny' i ''konfiguracja uzytkownika', ale wprowadzoen
> zmiany dotycza wszystkich kont. Jak mozna pozmieniac te uprawnienia
> ale tylko dla konta np. gosc ?

Przypisz te polisy ręcznie w rejestrze do konkretnego użytkownika. Konto
gościa bierze chyba ustawienia z profilu default (ale tu nie jestem
pewien), a co dopisać znajdziesz tu:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp.

Inne rozwiązanie to http://www.windows2003.pl/faq.aspx?id=194.

ProtoWall?