Re: nadawanie uprawnien w2k

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:32:26 MET

Dnia 1/9/2005 1:22 PM, Użytkownik Michal Kawecki napisał :

> Przypisz te polisy ręcznie w rejestrze do konkretnego użytkownika.
thx, poczytam o tym
niezbednych do dzialania aplikacji?

> ProtoWall?
Dzieki za odpowiedzi (takze poprzednikowi), pomysl z firewallem
przyszedl mi do glowy ale pojawil sie problem, aktualnie na zakup softu
liczyc nie moge, a musi on byc legalny. Wybralem wiec jakis darmowy,
niestety dziala on tak ze uruchamiajac sie laduje jednoczesnie do traya
narzedzie administracyjne (do ktorego kazdy user ma dostep)
Czy istnieje wobec tego ktores z ponizszych rozwiazan:
1. mozliwosc wylaczenia userom tray'a?
2. firewall ktory dziala tylko jako process (tak zeby narzedzie do
administracji bylo ladowane osobno)
3. firewall z administracja na haslo?

(czytam o tym protoWall i zdaje sie ze spelnia on 3 punkt, jak jest z
reszta jeszcze nie wiem)

Pozdrawim
Yoop