nadawanie uprawnien w2k

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 12:58:43 MET

Witam

1. W jaki sposob mozna nalozyc ograniczenie na okreslone konto?
odpalilem sobie konsole gpedit i tam mozna poustawiac rozne rzeczy dla
'komputer lokalny' i ''konfiguracja uzytkownika', ale wprowadzoen zmiany
  dotycza wszystkich kont. Jak mozna pozmieniac te uprawnienia ale tylko
dla konta np. gosc ?

2. Komp ma dostep do internetu, niektore programy aby dzialaly musza
miec do niego dostep (lacza sie na okreslony adres np. w celu
potwierdzenie licencji lub cokolwiek takiego). Jak na okreslonym koncie
zablokowac dostep do internetu z wylaczeniem tych kilku adresow
niezbednych do dzialania aplikacji? (oczywiscie tak zeby uzytkownik
danego konta sam sobie tego nie mogl zmienic). Wiem ze moge sobie takie
reguly ustawic na routerze, ale niestety nie mam do niego dostepu.

Bede wdzieczny za odpowiedzi lub linki do stron dotyczacych tych zagadnien

Pozdrawiam
Yoop