Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:07:32 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Spróbuj zająć komputer tylko dla siebie, jak będziesz stanowczy, to nic
> nie przeszkodzi. :)

lol!

> Mogę Ci sprzedać swojego Abita, sam zobaczysz!

Jeśli działa to pytanie za ile i dlaczego tak drogo:) Nie wspominając już o
pytaniu jaka płyta?

> Muszę wierzyć na słowo...

W takim razie spróbujmy czegoś innego: jestes wielką, pomarańczową
marchewką... ;)))
(lol, jak to wypali to...;)))

> Ha. To już za późno na przystapienie do mojego ulubionego ruchu
> ekologicznego www.vhemt.org ? ;)

Przyjeżdżaj teraz do Łodzi i czyść mi monitor, jak go oplułem herbatą ze
śmiechu;)))

> U mnie przestaje jak nie wyloguję się, a zmienię uzytkownika, i potem
> wrócę. Tylko reset pomaga. Akurat w przełączaniu użytkowników bez
> wylogowywania to linux jest szybszy i powoduje mniej problemów niż
> winXP. :(

To fakt, ale w końcu Linux (i w ogóle Unix) z założenia był nie tylko
wieloużytkowy ale również wielodostępny i mechanizmy takiego
współużytkowania były obecne od dawna, w czasach kiedy windows miał być
wydany w wersji 1.0 A jeden user może z tych możliwości skorzystać równie
łatwo jak kilku.

> Tak. Serwisant nie mógł go naprawić ale chciał odkupić... I to za ponad
> 100 PLN, co jak za kilkuletniego złomka jest IMHO całkiem dużo. Czy za
> ECS ktoś tyle da? ;o)

To zależy kto i co będzie wcześniej pił:) A z interesu nici - lepszy
działający ECS niż ozdobny Abit:)

> Szczerość producenta doceniam.

Dużo akurat z Elitegroup nie miałem do czynienia, ale AFAIK to oni nie
deklarują się że ich płyta coś robi jak nie robi.

> To prawda. Jak ktoś nie lubi się grzebać to może dostać/znaleźć/kupić co
> prawda linuksa który będzie chodził dobrze, z pomocą techniczną, ale IMO
> mniej wydajne to będzie niż WinXP. Chociaż każdy system można zarżnąć.
> Ja akurat lubię się bawić i zarzynać OSy. :-}

Ja też lubię zarzynać OSy (i komputery nimi przy okazji - OS/2 Warp 3
odpalony na 486DX33 4MiB ram, podobnie jak Win95 beta (która 0.5MiB
pochłaniała na potrzeby debuggingu)

A Linux chodzi bardzo wolno w porównaniu z XP.

> Teraz mam włączonego komunikatora, ciekawe czy mnie widać?

Nie wiem jak długo byłeś jeszcze na sieci po wysłaniu tego posta, ale około
godziny później cię na GG nie widziałem.

> Pozdrawiam,

Niezmiennie ja również.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH