Re: zamazaly sie 2 literki w kluczu win2k, jak uratowac?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:20:45 MET

> Są narzędzia podające oryginalny numer użyty podczas rejestracji
> systemu, np. RockXP http://www.korben.tk/.

dzieki za rade, aczkolwiek najpierw skasowalem wszystko z dysku,
zaczelem instalowac win2000, i dopiero jak trzeba bylo numer to
wysunelem komputer z biurka (niszczac te nieszczesne 2 literki, a moze
juz wczesniej byly zniszczone), wiec juz nie sprawdze wczesniej
wpisanego numeru...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319