Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 22:06:16 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> No tak, o ile zupa nie będzie za słona;)

Spróbuj zająć komputer tylko dla siebie, jak będziesz stanowczy, to nic
nie przeszkodzi. :)

> Coś te kondensatory wszystkim padają. A mi, niezależnie ile miała płyta
> główna, nigdy.

Mogę Ci sprzedać swojego Abita, sam zobaczysz!

> Myśl pozytywnie: ale świeci;)

Muszę wierzyć na słowo...

> Efekt zauroczenia własną córką;) Jest ci z niej kochany szkrab.

Ha. To już za późno na przystapienie do mojego ulubionego ruchu
ekologicznego www.vhemt.org ? ;)

> To mi się przypomniało, że w Jedi Outcast i Jedi Academy na Logitechu mi
> środkowy przycisk za diabła nie chciał działać.

U mnie przestaje jak nie wyloguję się, a zmienię uzytkownika, i potem
wrócę. Tylko reset pomaga. Akurat w przełączaniu użytkowników bez
wylogowywania to linux jest szybszy i powoduje mniej problemów niż
winXP. :(

> Lepszy Abit z walniętymi kondensatorami niż sprawny ECS? Może i tak.

Tak. Serwisant nie mógł go naprawić ale chciał odkupić... I to za ponad
100 PLN, co jak za kilkuletniego złomka jest IMHO całkiem dużo. Czy za
ECS ktoś tyle da? ;o)

> Wracając jednak do STR, ECS go nie obsługiwał, ale jawnie - to znaczy było
> wiadomo, że nie obsługuje.

Szczerość producenta doceniam.

> DosBoxa odpalałem, żeby pograć w jakieś starocie, bez problemów chodził. Co
> do wydajności Linuxa, to ostatnio ciężko się o to pokłóciłem z jego
> wyznawcą. Moje zdanie jest takie jak twoje, próbował mnie przekonać, że jak
> sobie wszystko skompiluję to będzie chodzić super. Tylko jakos nie mógł
> zrozumieć, że OS jest nie po to, żeby go kompilować, tylko używać...

To prawda. Jak ktoś nie lubi się grzebać to może dostać/znaleźć/kupić co
prawda linuksa który będzie chodził dobrze, z pomocą techniczną, ale IMO
mniej wydajne to będzie niż WinXP. Chociaż każdy system można zarżnąć.
Ja akurat lubię się bawić i zarzynać OSy. :-}

> Heh, jak bawiłem się jabberem to transporty nie działały na chrome nawet bez
> proxy...

Teraz mam włączonego komunikatora, ciekawe czy mnie widać?

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze