Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 21:32:20 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:

> Jeśli działa to pytanie za ile i dlaczego tak drogo:) Nie wspominając już o
> pytaniu jaka płyta?

Abit BF6. Bardzo fajna i poręczna.

> W takim razie spróbujmy czegoś innego: jestes wielką, pomarańczową
> marchewką... ;)))
> (lol, jak to wypali to...;)))

Nienawidzę marchewek, brr. Złe doświadczenia. ;-P

> Przyjeżdżaj teraz do Łodzi i czyść mi monitor, jak go oplułem herbatą ze
> śmiechu;)))

Es tut mir leid. Ale znam takie fajne ściereczki do szkła, do monitorów
też się nadają. :)

> To fakt, ale w końcu Linux (i w ogóle Unix) z założenia był nie tylko
> wieloużytkowy ale również wielodostępny i mechanizmy takiego
> współużytkowania były obecne od dawna, w czasach kiedy windows miał być
> wydany w wersji 1.0 A jeden user może z tych możliwości skorzystać równie
> łatwo jak kilku.

Tak. Cieszę się jednak, ze windows się rozwija, bo w ten sposób jest
jakaś tam konkurencja, i wymuszanie rozwoju innych systemów, no nie? ;)

> To zależy kto i co będzie wcześniej pił:) A z interesu nici - lepszy
> działający ECS niż ozdobny Abit:)

Jak sobie żyszysz. Co się odwlecze to nie uciecze, i kiedyś ten ECS też
będzie jedynie ozdobą. :)

> Dużo akurat z Elitegroup nie miałem do czynienia, ale AFAIK to oni nie
> deklarują się że ich płyta coś robi jak nie robi.

Tylko że płyty pewnie robią coś, czego oficjalnie miały nie robić, BSODy
itp. Prawda?

> Ja też lubię zarzynać OSy (i komputery nimi przy okazji - OS/2 Warp 3
> odpalony na 486DX33 4MiB ram, podobnie jak Win95 beta (która 0.5MiB
> pochłaniała na potrzeby debuggingu)

he he, nie chciałbym być Twoim komputerem ;)

> A Linux chodzi bardzo wolno w porównaniu z XP.

Trzeba ograniczyć środowisko graficzne, to daje szybkość. Albo rybki,
albo...

> Nie wiem jak długo byłeś jeszcze na sieci po wysłaniu tego posta, ale około
> godziny później cię na GG nie widziałem.

No z godzinę do półtorej. Ale GG znikało.

Pozdro,

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8