[Win2000] Kilku uzytkownikow

Autor: Human Being <pe_em70NOSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 09:47:22 MET

Witam Grupowiczów,

na swoim domowym komputerze posiadam system Windows 2000 PRO w wersji
polskiej. Ponieważ z komputera korzysta również moja żona chciałbym
utworzyć dla niej oddzielne konto z ograniczonymi uprawnieniami. Wiem
jak to zrobić, ale mój problem dotyczy trochę innej kwestii. Otóż po
utworzeniu nowego konta i zalogowaniu się nie są widoczne wszystkie
zainstalowane programy (nawet jeżeli były instalowane z konta
Administratora). To, że nie wszystkie są widoczne, to nawet dobrze,
bo małżonka nie ze wszystkich korzysta, ale kilka jej potrzebnych
również nie jest dostępnych w menu Programy.

Co powinienem zrobić aby były one widoczne/dostępne? Czy wystarczy
ręczne utworzenie skrótu do programu?

--
Pozdrawia P.I.T.E.R >>>
Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair