Re: Kontroler domeny na SDI

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 09:56:22 MET

Tomasz Onyszko, e-mail: T.Onyszko_nospam_@w2k.pl napisał(a):

> Rozumiem ze probujesz postawic sobie kontriler domeny na maszynie do
> ktorej masz podpiete SDI a nie masz w niej zadnej karty sieciowej -
> zainstaluj sobie dodatkowa karte sieciowa o nazwie Microsoft Loopback -
> taki troche udawany interfejs lokalny - acha i zabezpiecz sobie
> polaczenie od strony internetu na tym SDI zeby ci zaraz ktos nie
> rozjechal tego DC

Karte sieciowa mam, tylko mam problem z jej skonfigurowaniem. Chcialbym by
ten DC byl serwerem DHCP i DNS. Jak ja skonfigurowac by inne stacje mialy
dostep do internetu (adresy musza byc przydzielane dynamicznie)? Czy mam
wlaczyc ICS na polaczeniu SDI? - jak bedzie realizowany dostep do internetu?

--
Pozdrawiam
Leon