problemy z profilem na okreslonej stacji

Autor: Jacek <dobragrupa_spamowo_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 09:27:02 MET

Witam
mam taki problem
stacje : win2k
serwer :win2k3 domena
profile mobilne
jedna z zasad grupy bylo przekeirowanie folderu Moje dokumenty (co nie do
konca dzialalo tak jak ja myslalem ze dzialac powinno)
dzis rano user nie mogl sie zalogowac na konto na jednej stacji, zawieszal
sie w trakcie ladowania profilu
sprobowalem sie zalogowac na innej stacji na tego samego usera i to samo ,
pozniej na tej drugiej stacji probowalem sie zalogowac na usera ktory
normalnie korzysta z tego spzretu i to samo
wycialem zasade przekeirowania folderu i poszlo
ale teraz na tych dwoch stacjach mam taki objaw iż po zalogowaniu nie moge
sie dostac do sieciowych katalkogow domowych, tzn moge je otworzyc ale np
skopiowanie , albo odzczyt pliku z nich powoduje zawieszenie kompa
co najlepsze na innej testowej stacji po zalogowaniu na oba problemowe konta
wszytko dziala
w logach nic ciekawego
help
bardzo ;)