Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 00:58:16 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Ale problemy nie zawsze pojawiały się od razu...

Umiesz człowieka pocieszyć, nie ma co :)

> Sprawdziłem info o nim, z historii to dotąd nie było chyba od razu
> dopracowanego zestawu VIA chipset+sterowniki.

Nie wiem. Trochę się niby słyszało... ale VIA to mam po raz pierszy. Tak to
zwykle Intel, później SIS.

> Ja pracuję na nVidii zwykle (Soltek), tam timingi itp. bajerki były
> dobre dopiero na biosie o/c, w wersji szóstej lub siódmej.

Toteż pilnie się rozglądam za nową wersją o/c biosu. Zresztą niechby nawet
nie o/c, ale zwykła, byle bardziej dopracowana...

> Byle by nie był za krótki! ;)

W zasadzie to domyślam się co myślałeś kiedy myślałeś to co myślałeś, ale
już nie mogę się domyślić czy wymyśliłem dobrze to co myślałem, że
wymyśliłeś... ;)))

> Ja bym sprawdził czy na innym komputerze jest OK.

Da radę to zrobić. Nie będzie łatwo, bo to się zdarza od przypadku do
przypadku, ale co tam.

> Ciekawe co na to szczęśliwy nabywca? ;)

Nie mam pojęcia... złomu mu nie sprzedałem, płyta po tym chodziła u mnie
jeszcze dobre trzy miesiące bez żadnych problemów.

> Jak dla mnie to dość dobry. Długo używałem słabszego ModeComa tej serii
> w wymagającym pececie, a inne podobne też spokojnie chodzą.

Jestem z niego zadowolony, napięcia trzyma doskonale. Chyba jedyna wada to
pasywne PFC.

> Ja bym zainstalował choć tylko na próbę.

Da się zrobić.

> Jak nie instaluje oprogramowania uruchamianego przy starcie (?) to w
> zasadzie nie powinien mieszać w tym wypadku.

Instaluje sterownik pilota podczerwieni, podłączanego do karty. Ale
sprawdziłem, przy wyjętej karcie sterownik się nie uruchamia, program
konrolny pokrzyczy chwilę i się też wyłącza.

> Jak nie wyjdzie zawsze można sprzedać...;)

Może temu samemu człowiekowi jeszcze, co kupił ECSkę:)

> Uuu, ja bym się obawiał większych sankcji, ale to nie moja broszka. ;-P

Spoko, jest dość user-friendly;)

> To bardzo niedobrze. Ja nie miewałem większych problemów po SP2, jak
> były jakieś to się dało rozwiązać. Może dopiero nowy patch VIA lub MS
> to rozwiąże? Teraz można się spodziewać wszystkiego. :-|

No ja też nie miałem. Po prostu sterów do A4 nie instalowałem, cała reszta
nie była problemem.

> Nieładnie, może po (ewentualnym) reinstallu nie warto się pchać w całe
> winupdate. Chyba że to były "krytyczne" poprawki.

Ja instaluję krytyczne + .NET Framework (+SP1), oprócz tego WMP10 (którego
mógłbym zainstalować z płytki, ale zwykle mi się nie chce jej szukać)

> Pewnie tak, choć pamiętam problemy BX440 + mysz USB.

Sprawdzę.

Pozdrawiam:)

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH