Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 21:25:34 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> Ja również, dlatego miło byłem zaskoczony, że internet ruszył bez problemów
> (pominąwszy zainstalowanie przeze mnie wersji sterownika, na którym modem
> nie rozumiał odpowiedzi z DSLAMa..., na dostarczonych przez TPSA szło bez
> problemów)

Ale problemy nie zawsze pojawiały się od razu...

> Chipset zdaje się z kwietnia/maja tego mijającego właśnie roku. Ale to
> bliski krewny KT-600, tyle że z dwukanałową obsługą RAM i ten sam pakiet VIA
> Hyperion się instaluje do niego.

Sprawdziłem info o nim, z historii to dotąd nie było chyba od razu
dopracowanego zestawu VIA chipset+sterowniki.

> Niestety, muszę się zgodzić. Płyta ma spory potencjał, ale bios jeszcze
> mocno niedopracowany. Zwłaszcza timingi pamięci...

Ja pracuję na nVidii zwykle (Soltek), tam timingi itp. bajerki były
dobre dopiero na biosie o/c, w wersji szóstej lub siódmej.

> Spróbuję je dziś wywołać i przyjrzę się dokładniej komunikatowi błędu.

Byle by nie był za krótki! ;)

> Kabel raczej nie, raczej kwestia software'u. Logitech zresztą też nie był na
> to odporny, tylko mu się to rzadziej zdażało.

Ja bym sprawdził czy na innym komputerze jest OK.

> Płyta przeżyła to dobrze, nie ma się o co zresztą martwić, bo już ją ze 3
> tygodnie temu sprzedałem i nabyłem właśnie ASRock K7Upgrade-880.

Ciekawe co na to szczęśliwy nabywca? ;)

> ModeCom ATX-350GTF WPFC 350. A że pytanie typowe to wiem, często zaglądam na
> p.c.p :)

Jak dla mnie to dość dobry. Długo używałem słabszego ModeComa tej serii
w wymagającym pececie, a inne podobne też spokojnie chodzą.

> Oprogramowanie A4 nie lepsze, dlatego nie instalowałem.

Ja bym zainstalował choć tylko na próbę.

> Być może, ale nic na to nie wskazuje. Jeśli tak jest, to nie potrafię tego
> odkryć. Zresztą, jak pisałem, sprawdzałem przy wyjętym tunerze.

Jak nie instaluje oprogramowania uruchamianego przy starcie (?) to w
zasadzie nie powinien mieszać w tym wypadku.

> No wiesz, obcęgi+młotek+determinacja i się wyjmie ;)

Jak nie wyjdzie zawsze można sprzedać...;)

> Użytkownik to moja żona, raczej błotem nie obrzuci, co najwyżej naczyniami;)

Uuu, ja bym się obawiał większych sankcji, ale to nie moja broszka. ;-P

> No cóż, problem powstał po instalacji XP SP2. Wcześniej problemu ze sterami
> nie było, pojawiły się po i są jak do tej pory niezależne od płyty.

To bardzo niedobrze. Ja nie miewałem większych problemów po SP2, jak
były jakieś to się dało rozwiązać. Może dopiero nowy patch VIA lub MS
to rozwiąże? Teraz można się spodziewać wszystkiego. :-|

> No właśnie zdziwiłem się, że po instalacji update'u sterów myszy z WinUpdate
> system zwisł totalnie, w przepięknym BSoDzie...

Nieładnie, może po (ewentualnym) reinstallu nie warto się pchać w całe
winupdate. Chyba że to były "krytyczne" poprawki.

> Pogoglować zawsze warto, z tym że raczej z nazwą płyty + mysz, bo opcje
> biosu słabo zależą od chipsetu.

Pewnie tak, choć pamiętam problemy BX440 + mysz USB.

Pozdro,

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8