Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:45:29 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> Umiesz człowieka pocieszyć, nie ma co :)

Też słyszałem. Ale to nie specjalnie! ;)

> Toteż pilnie się rozglądam za nową wersją o/c biosu. Zresztą niechby nawet
> nie o/c, ale zwykła, byle bardziej dopracowana...

Czas. Ewentualnie można napisać do producentów, ja tak czasem robię, w
paru programach już uwzględnili sugestie. :)

> W zasadzie to domyślam się co myślałeś kiedy myślałeś to co myślałeś, ale
> już nie mogę się domyślić czy wymyśliłem dobrze to co myślałem, że
> wymyśliłeś... ;)))

Myślę, że myślisz dobrze. ;)

> Nie mam pojęcia... złomu mu nie sprzedałem, płyta po tym chodziła u mnie
> jeszcze dobre trzy miesiące bez żadnych problemów.

Ciekawiło mnie czy nie zauważył jakichś niepokojących objawów, jakby
zauważył to by się poskarżył.

> Jestem z niego zadowolony, napięcia trzyma doskonale. Chyba jedyna wada to
> pasywne PFC.

Pewnie kiedyś widziałeś na p.c.p wątek o pasywnych i aktywnych PFC i
zasilaczach z bardziej zaawansowaną elektroniką. Jak kiedyś bodajże
peterphk napisał że takie zżerają 35W w trybie off, w porównaniu do 10W
zwykłych. U mnie się to potwierdziło. Dodatkowo nie współpracowały z
jednym z UPSów, musiałem zmienić UPSa aby nie wyrzucać chiefteca. :-P
Nie zawsze aktywne PFC jest dobre...

> Instaluje sterownik pilota podczerwieni, podłączanego do karty. Ale
> sprawdziłem, przy wyjętej karcie sterownik się nie uruchamia, program
> konrolny pokrzyczy chwilę i się też wyłącza.

Nie zostaje jakaś usługa przypadkiem? Tak strzelam.

> Może temu samemu człowiekowi jeszcze, co kupił ECSkę:)

Jeśli będzie z tym szczęśłiwy to czemu nie? ;)

> Spoko, jest dość user-friendly;)

Chociaż jeden problem wyeliminowany! ;-)))

> No ja też nie miałem. Po prostu sterów do A4 nie instalowałem, cała reszta
> nie była problemem.

Acha, jak tylko te stery sprawiały problemy to OK.

> Ja instaluję krytyczne + .NET Framework (+SP1), oprócz tego WMP10 (którego
> mógłbym zainstalować z płytki, ale zwykle mi się nie chce jej szukać)

Tych dwóch ostatnich nie używam, trudno je podejrzewać.

> Sprawdzę.

Po co się pchać w BX440 teraz, są już lepsze! ;)

Jak uda Ci się znaleźć co to było to rzuć na grupę, pewnie to coś
ciekawego. :)

Pozdro,

--
Saiko Kila