Re: XPHome - jak znosi wymiane sprzetu?

Autor: Rymasz <mrymasz_Tegotuniema_kresekteZ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:14:32 MET

"Robert Winkler" <winkel@NOSPAMpoczta.fm> wrote in message
news:cr9ggh$s4u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dlaczego

Bo komputer wymieniona plyta i procesorem to juz nie ten sam komputer.
A komputer z wymienionym wszystkim poza plyta to dalej ten sam komputer,
na ktorym OEM zostal zainstalowany :| No i to co napisze ponizej ...

> Wynika z tego że tak długo jak nie zmienisz z własnej woli płyty główej
> to Microsoft ma obowiązek ponownie aktywować twój system.
> A co do samej płyty głownej, no cóż, istnieje wiele uszkodzeń
> wymagających wymiany płyty głównej,
> także te nie objęte gwarancją. ;-)

Z tego co zrozumialem to mozna w ten sposob plyte wymieniac na dowolna,
byle nie "nowsza i szybsza" (w kontekscie rozwoju, nie daty produkcji ;))

Do tego nawet majac racje, mozna sie uzerac z niektorymi instytucjami
stad moje zmartwienie ;)

BTW: tak czy siak, pozostaje OEM. Zastanawia mnie kto kupuje BOX'y
i po co, skoro OEM'a mozna nabyc z np. klawiatura, a roznica w cenie
jest tak ogromna, ze:
- lepiej ja wykorzystac na zmodernizowanie sprzetu i kupno OEM'a (spokoj
na powiedzmy 2 lata -> nowa wersja Win pewnie wyjdzie)
- lepiej kupic OEM'a i poczekac na modernizacje iles tam i patrz wyzej,
lub kupic kolejnego OEM'a i patrz wyzej ;)

Zle mysle? Przychodza mi do glowy jedynie ci co zmieniaja plyte glowna
rzadziej niz ilosc dni na aktywacje, a mimo to dosc czesto :)

Pozdrawiam,
Rymasz