Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 17:11:05 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:

> Wszystkie mają możliwość wybudzenia wyłączoną.

> Mam schemat standartowy. Co miałby właściwie dać schemat minimalny?

Czasem ustalony fabrycznie schemat pomaga w takim wypadku. Informuje on
część urządzeń, żeby się nie przejmowały stanem zasilania, wtedy nie
czuwają i nie przeszkadzają. Mój zwykły (standardowy) schemat zresztą
jest bardzo podobny do minimalnego, nigdy nie wyłączam dysków po jakimś
czasie, system także nie wchodzi automatycznie w standby lub hibernate,
musze to ręcznie wymusić. Z moich obserwacji wynika że zapobiega to
często problemom.

> To jest poważny problem, bo w safe mode nie da rady sprawdzić suspendu, a
> normalnie tych sterowników i programów ładuje się od diabła i trochę.
> Firewall, serwer FTP, antywir... trochę tego jest. Tyle, że na czystej
> instalacji (wczoraj specjalnie zrobiłem), bez jakichkolwiek dodatkowych
> sterowników wejście w S3 też nie wydaje się możliwe...

Ale fukcja Standby na pewno się wyświetla w ustawieniach np. przycisku
Power? Spróbuj na nowym profilu (i wylogować się z wszystkich innych). W
ogóle to przyjrzałbym się BIOSom, tzn. uaktualnieniom. Nie znam Asrocka
(jeśli to Asrock), ale w niektórych BIOSach są czasem dodatkowe opcje
typu "wyłącz dyski w standby" itp., może warto zrezygnować z auto i
poprawić coś ręcznie. Niektóre płyty oporne są.
 Poza tym Windows w czasie instalacji mógł się pomylić i uznać płytę za
niegodą pełnej obsługi ACPI, choć to bardzo mało prawdopodobne.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8