Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 15:46:11 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Te modyfikacje kiedyś znalazłem przy jakimś opisie, ale to było w
> czasach wczesnego SP1. Na razie sugerowałbym zrobienie jednej z dwóch
> rzeczy:
> 1) przejrzeć wszystkie urządzenia (głównie na USB0 i powyłączać tam
> możliwość obudzenia z trybu standby przez nie, jeśli jest (właśnie
> dotyczy głównie myszek i modemów, he he, oraz nie-usbowych urządzeń typu
> sieciówki)

Wszystkie mają możliwość wybudzenia wyłączoną.

> 2) ustawić schemat zarządzania energią na minimalny

Mam schemat standartowy. Co miałby właściwie dać schemat minimalny?

> Tak, w notku na którym sprawdzałem na szybko dało się wejść w coś
> podobnego do standby (przy użyciu programu producenta) ale to nie było
> prawdziwe s3, bo tryb stand-by był wyłączony przez Windowsa, teraz
> sprawdziłem. Chodziło mi o ograniczenie załadowanych sterowników żeby
> łatwiej zlokalizować problem. :)

To jest poważny problem, bo w safe mode nie da rady sprawdzić suspendu, a
normalnie tych sterowników i programów ładuje się od diabła i trochę.
Firewall, serwer FTP, antywir... trochę tego jest. Tyle, że na czystej
instalacji (wczoraj specjalnie zrobiłem), bez jakichkolwiek dodatkowych
sterowników wejście w S3 też nie wydaje się możliwe...

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH