Re: [WinXP] Problem z zegarkiem.

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:11:41 MET

*Pawel Filipiak* stara się usilnie przekonać innych, że:

> [...]
> W ustawieniach zegara w xp jest taka zakładka "czas z internetu", tam
> ustawiasz czy Twój zegar ma być synchronizowany z jakimś serwerem czasu
> NTP. Zobacz czy masz to właczone, jeżeli tak spróbuj użyć innego serwera
> czasu - może ten którego używasz ma problemy z "przyspieszaniem" ?

Troszkę zjeżdżam z tematu, ale w sumie ta sama "dziedzina" :)
Czy da się jakoś zrobić tak, żeby synchronizował czas w ten sposób, by
dodawał do własciwego czasu np. 1 minutę? Bo wole jak mi zegar w Win
troszke spieszy, bo czasem to siedzenie przy kompie o minutę za długo
powoduje że na autobus nie mogę zdążyć ;)