Szybkosc uruchamiania xp i 2000 - dlugie

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 20:25:07 MET

Witam

mam stary sprzet.. pentium II 350, 128MB ram
system po zainstalowaniu smiga pieknie.. uruchamianie
to kwestia sekund, jednak po 3, 4 tygodniach jest
tragicznie.. wiem ze tego problemu nie ma na dobrym
sprzecie np pIV :) z duza iloscia ramu.
zauwazylem tez ze nie ma na to wplywu instalowanie
programow, fragmentacja dysku, temp, autostart, wiec
po co windows podczas startu i zamykania mieli dyskiem
przez 2 minuty??

czy to moze kwestia ustawien uzytkownika??
defragmentowanie rejestru moze co zmieni, albo czyszczie?
skoro windows potrafi szybko pracowac na tym sprzecie,
to moglby tak sie zachowywac caly czas :)

wiem ze ten post moze sie spotkac z roznymi komentarzami
prosze o szczere i powazne odpowiedzi..

--
Pozdrawiam
Artur