Re: [WinXP] Problem z zegarkiem.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:34:00 MET

*Meetom* wrote:
> Bo wole jak mi zegar w Win
> troszke spieszy, bo czasem to siedzenie przy kompie o minutę za długo
> powoduje że na autobus nie mogę zdążyć ;)

Mam ten sam problem! :D Ja to rozwiązałem inaczej - ustawiłem +2 min
w zegarku na rękę, a w kompie mam zegarek wypisany cyferkami o wysokości
5 pixeli, więc praktycznie go nie widać. :) Sugeruję się tylko zegarkiem
na rękę i nie mam problemów ze zdążeniem na autobus. :>

A mój problem niby rozwiązałem - ustawiłem fsb tak, że spieszy się
'tylko' 20 sekund na godzinę, zainstalowałem Automachron, ustawiłem
update co 10 minut i jest OK. ;) Trzeba chyba zbierać na nowy komputer,
żeby nie trzeba było kręcić procesora...

--
Pozdrawiam
Peeter