Re: PDF > DOC

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 13:55:02 MET

Marek Janaszewski (USUN_TO. z adresu!) dnia 2004-12-06 15:00:

> Chciałem pominąć problem zabezpieczonych dokumentów :-)
>
> Zawsze wydawało mi się, że Acrobat Reader jest najprostszym sposobem
> czytania .PDF-ów w Windows. Ostatnio użyłem PDFCreatora oparty na jakimś
> GostScriptcie do drukowania do PDF-ów. I nie okazało się to takie
> proste. Nie był sobie wstanie poradzić ze stroną zawierającą grafikę
> jako metapliki. Nie mówię o przeglądaniu, ale jak się okazało
> generowanie nie jest takie proste jak sugerujesz.

no nie wiem jak u ciebie ale u mnie smiga jak złoto
a mam najzwyklejszą parę ghostscritp + ghostview
ostatnio nawet drukowałem pdfy z opisem do cyfraków
(fuji finepixa czy jakoś tak) niby zblokowane mają
wszystko a poszło bezproblemowo...

--