Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 13:33:19 MET

<ciach>

cytat z posta otwierajacego...

>podjete srodki
>
>odpalenie w trybie awaryjnym - zwiecha :(
>odpalenie w trybie awaryjnym tylko konsoli - zwiecha :(
>odpalenie z CD inst w trybie konsoli - logowanie - zwiecha :(
>instalaka z CD ( naprawa) bez zmian :(

mam pewien pomysł... jak to wygrzebac nie grzebiac :))

pomyslalem tak
odpalic tego kompa
odpiac od struktury firmy
dopiac do innego serwera (odpowiednio spreparowanego)
i na tym serwerze nasłuchiwac (emulowac wysyłke poczty na odpytane konta)
całość logowac -->> powinienem otrzymac to co jest mi potrzebne mniej wiecej
w ciagu doby

mysle ze takie rozwiazanie bedzie prostrze w realizacji niz grzebanie w
niewiadomo czym