Re: PDF > DOC

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:41:47 MET

W wiadomości: cpul6k$mr6$1@nemesis.news.tpi.pl,
Bartek Siebab <bs@vt.pl> napisał(a):
[...]
> no nie wiem jak u ciebie ale u mnie smiga jak złoto
> a mam najzwyklejszą parę ghostscritp + ghostview
> ostatnio nawet drukowałem pdfy z opisem do cyfraków
> (fuji finepixa czy jakoś tak) niby zblokowane mają
> wszystko a poszło bezproblemowo...
[...]

Witam!

Kupiłem tani program w sklepie. Instalacja nie jest zbyt sensowna. Program
musi zainstalować się w katalogu Windows\PDFCreator. Natomiast poradził ona
sobie z moimi rysunkami w WMF/EMF. Nic specjalnego w tych rysunkach nie ma,
a co wypróbuje darmowy program to jest kłopot. Albo nie ma ich w ogóle, albo
są w niezadowalającej jakość. To jest grafika wektorowa więc JPEG wydawał mi
się gorszym pomysłem. Ponadto program daje możliwość wybrania konkretnej
wersji PDF-a, którą chce się generować.

Tak sobie myślę, że drukowanie do PDF-ów jest fajne, ale odnośników wewnątrz
dokumentu tym nie zrobisz. Np. ze spisu treści. To samo konspekt. Nigdy to
nie będzie 100% możliwości. Poza tym nie wiem, czy mechanizm taki wbudowany
np. w Worda nie był by sprytniejszy. Nie budował by bardziej zwartych
PDF-ów. Podobno coś takiego jest, tylko w wersji Professional.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski