Re: PDF > DOC

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:00:07 MET

W wiadomości: coqctm$j1m$2@atlantis.news.tpi.pl,
Bartek Siebab <bs@vt.pl> napisał(a):
[...]
> a nie prościej użyć pary ghostscript/ghostview?
> wszelkie pdfy otwiera i można z nimi robić co się chce
> niezależnie czy zablokowane czy nie
[...]

Witam!

Chciałem pominąć problem zabezpieczonych dokumentów :-)

Zawsze wydawało mi się, że Acrobat Reader jest najprostszym sposobem
czytania .PDF-ów w Windows. Ostatnio użyłem PDFCreatora oparty na jakimś
GostScriptcie do drukowania do PDF-ów. I nie okazało się to takie proste.
Nie był sobie wstanie poradzić ze stroną zawierającą grafikę jako metapliki.
Nie mówię o przeglądaniu, ale jak się okazało generowanie nie jest takie
proste jak sugerujesz.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski