mysz+klawitura & xp

Autor: werron <werron[spam>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 23:57:29 MET

Zakupiłem kilka dni temu bezprzewodowy zestaw klawiatura + mysz A4TECH Supra X'C + 810 C (26B5RP) http://www.a4tech.pl/content.php?strona=opis_prod&id_prod=3368&id_kat=01051. Całość miała śmigać na XP. Wszystko było ok. dopóki nie zainstalowałem XPSP2. W czasie instalacji sterowników od A4techa następuje wysyp system (zrzucanie pamięci) i system nie chce wystartować tak długo jak podłączoną ma klawiaturę i mysz (na USB). Wszystko wraca do normy po podłączeniu starej klawiatury i myszki.
SP2 muszę mieć bo inaczej nie mogę zainstalować sterów do płyty głównej (dźwięku i USB2).
Zestaw testowałem po przeinstalowaniu XP no i na innym kompie z XPSP2. Problem wciąż jest taki sam.
Proszę pomóżcie, W czym leży problem? Zależy mi na tym bezprzewodowym zestawie.

werron