Re: mysz+klawitura & xp

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 08:51:37 MET

"werron" <werron[spam]@op.pl> schreef in bericht
news:cpqfl8$4qs$1@news.onet.pl...
Zakupiłem kilka dni temu bezprzewodowy zestaw klawiatura + mysz A4TECH
Supra X'C + 810 C (26B5RP)
http://www.a4tech.pl/content.php?strona=opis_prod&id_prod=3368&id_kat=01051.
Całość miała śmigać na XP. Wszystko było ok. dopóki nie zainstalowałem
XPSP2. W czasie instalacji sterowników od A4techa następuje wysyp system
(zrzucanie pamięci) i system nie chce wystartować tak długo jak podłączoną
ma klawiaturę i mysz (na USB). Wszystko wraca do normy po podłączeniu
starej klawiatury i myszki.
SP2 muszę mieć bo inaczej nie mogę zainstalować sterów do płyty głównej
(dźwięku i USB2).
Zestaw testowałem po przeinstalowaniu XP no i na innym kompie z XPSP2.
Problem wciąż jest taki sam.
Proszę pomóżcie, W czym leży problem? Zależy mi na tym bezprzewodowym
zestawie.

werron

Na systemowych sterownikach dziala?