Re: Jaki nastepny windows?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 22:47:50 MET

Dnia 2004-12-10 15:42, Użytkownik Paweł Goleń napisał:

> Nie ma racji. Z bardzo prostego powodu - naturalne jest rozwijanie już
> istniejącego kodu. Myślisz, że w linuksie chłopaki siadają radośnie i
> za każdym razem piszą kod jądra od nowa?

Nie mam nic przeciwko rozwijaniu następnego systemu rodziny Windows na
bazie rodziny NT ale powinno się to zacząć od gruntownego szukania dziur
i ich łatania a nie dodawania bajerów, które są tylko lepem na nowych
klientów.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066