Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 19:15:21 MET

On Fri, 10 Dec 2004 22:47:50 +0100, badworm <nospam@post.pl> wrote:

> Nie mam nic przeciwko rozwijaniu następnego systemu rodziny Windows na
> bazie rodziny NT ale powinno się to zacząć od gruntownego szukania dziur
> i ich łatania a nie dodawania bajerów, które są tylko lepem na nowych
> klientów.

W ostatnim Computerworldzie widziałem fajny artykuł na temat - mniej
więcej - jak to jakość kodu się nie podnosi więc zamiast środki
wkładać w dalsze próby poprawienia jakości kodu, lepiej włożyć je w
technologie, które pozwolą na bezawaryjne działanie takiego kodu - z
góry zakłada się, że program może się wywalić i czyni się starania aby
mógł się sam restartować i jego wywalenie się nie powodowało
negatywnych skutków. Pomysł oparty na badaniach przedstawicieli dwóch
amerykańskich uniwersytetów jest wspierany przez bodajże IBM i MS :-).
Niestety artykułu się już pozbyłem.

--
Pozdrawiam
  Bartek