Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:02:58 MET

badworm wrote:

> Nie mam nic przeciwko rozwijaniu następnego systemu rodziny Windows na
> bazie rodziny NT ale powinno się to zacząć od gruntownego szukania dziur
> i ich łatania a nie dodawania bajerów, które są tylko lepem na nowych
> klientów.

Popatrz na linuksa, tam również błędy ciągną się przez kilka wersji
systemu. Błędy (dziury) nie są oczywiste, mają miejsce w specyficznych
przypadkach. Na prawdę to nie jest tak, że ludzie dostrzegają błąd na
pierwszy rzut oka. Zresztą możesz sobie spokojnie poczytać o tym, jak
działa usuwanie błędów w MS.

Poza tym na prawdę najwyraźniej mało wiesz o wprowadzonych zmianach. SP2
jest doskonałym przykładem zmniejszenia potencjalnych zagrożeń
wynikających z jeszcze nie odkrytych błędów w kodzie.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl