Re: Dysk twardy z formatem danych RAW

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 10:36:17 MET

Użytkownik "Krzysiek" <biuro@markab.pl> napisał w wiadomości
news:cp1s60$6dj$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam !
> Jeszcze raz chciałbym podzielić się swoim problemem.
> Mam dysk 60 GB, z systemem WIN XP.
> 1. Przy starcie systemu pojawia się info o problemach z ostatnim
> uruchomieniem. Bez względu na to, którą wybiorę możliwość komp się
> resetuje.
> 2. automatyczne odzyskiwanie uruchomione z płytki też się resetuje.
> 3. Po fixboot dostaję komunikat, że nie można wykonać operacji, bo
> nie ma dysku. To samo chkdsk. Jak uruchomię fdisk (z płytki ME) to
> widzi partycję NTFS.
> [...]

Opowiadasz - było to wałkowane do znudzenia.

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ bootsektor tej partycji, wystarczy go
podmienić na sprawną kopię (umieszczoną na końcu partycji NTFS) przy
pomocy np. Testdisk http://www.cgsecurity.org/ (Boot BS, menu Advanced).
Jak to nie pomoże - to można jeszcze spróbować odbudowy zawartości
bootsektora poleceniem Rebuild BS.

/odpowiadając zmień px na pl/