Dysk twardy z formatem danych RAW

Autor: Krzysiek <biuro_at_markab.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 16:08:26 MET

Witam !
Jeszcze raz chciałbym podzielić się swoim problemem.
Mam dysk 60 GB, z systemem WIN XP.
1. Przy starcie systemu pojawia się info o problemach z ostatnim
uruchomieniem. Bez względu na to, którą wybiorę możliwość komp się resetuje.
2. automatyczne odzyskiwanie uruchomione z płytki też się resetuje.
3. Po fixboot dostaję komunikat, że nie można wykonać operacji, bo nie ma
dysku. To samo chkdsk. Jak uruchomię fdisk (z płytki ME) to widzi partycję
NTFS.
4. Jak podpiąłem dysk jako slave, to WIN XP go widzi, ale pokazuje 0%
zajętości, a format danych RAW. Jak chcę obejrzeć zawartość dostaję
komunikat, że dysk niesformatowany.
5. Próbowałem program GetDataBack, ale nic nie zwalczyłem.
6. Przejrzałem archiwum grupy, bazę Microsftu i też nic nie znalazłem.
Co mogę jeszcze zrobić, może ktoś miał taki problem, bo zależy mi na danych.
Z góry wielkie dzięki