Re: Dysk twardy z formatem danych RAW

Autor: Krzysiek <biuro_at_markab.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 10:53:36 MET

> Być może ma Pan uszkodzoną tablicę partycji. W dawnych czasach zalecano by
> tablicę partycji zapisać na kartce (cylindry startowe i rodzaje). Jeśli ma
> Pan taki zapis lub wydruk może Pan uruchomić Lunix i programem fdisk
utworzyć
> tablicę od nowa. Proszę oczywiście nie formatować utworzonych partycji!

Dzięki za radę.
Znalazłem dwa programy: BootIt i MBRWork i obejrzałem zawartość MBR.
Zastąpienie MBR standardowym nic nie dało. Przeczytałem Dyskologię na IT-FAQ
i manuale do programów. Niestety nie ma tam zbyt wiele jeśli chodzi o
naprawę uszkodzeń, w wypadku gdy nie dysponuje się kopiami.
Co jeszcze mogę zrobić, albo jakich programów do odzyskiwania partycji mogę
użyć.

Pozdrawiam
Krzysiek