Re: Dysk twardy z formatem danych RAW

Autor: Krzysiek <biuro_at_markab.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 12:48:01 MET

news:j2u3pc.8vs.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Krzysiek" <biuro@markab.pl> napisał w wiadomości
> Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ bootsektor tej partycji, wystarczy go
> podmienić na sprawną kopię (umieszczoną na końcu partycji NTFS) przy
> pomocy np. Testdisk http://www.cgsecurity.org/ (Boot BS, menu Advanced).
> Jak to nie pomoże - to można jeszcze spróbować odbudowy zawartości
> bootsektora poleceniem Rebuild BS.

Dzięki za dotychczasową pomoc.
Wiem jakie są zasady grup i netykiety. Wiem, że nie znosicie prowadzenia za
rączkę. Mam nadzieję, że moje kolejne pytania nie są tego rodzaju, ale
sytuację mam naprawdę podbramkową.
1.Uruchomiłem TestDisk i po wybraniu ANALYSE dostałem takie dane
DISK 80 CHS 7295 255 63
* HPFS-NTFS, START 0 1 1, END 7295 254 63, SIZE IN SECTORS 117210177.
Gdy wchodzę do ADVANCED to nie moę wybrać BOOT.

2. Jak próbuję uruchomić WIN XP, bez zmian tj. docieram do ekranu wyboru
metody uruchomienia, za moment ekran robi się czarny a komp resetuje, przy
trybie VGA dostaje info, że brakuje pliku HAL.DLL. A spod konsoli
odzyskiwania nie mam w ogóle widocznego dysku.
Będę naprawdę wdzięczny za szczegółową pomoc.

Dzięki jeszcze raz
Krzysiek