Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:12:05 MET

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 6. grudnia 2004 10:28 opublikowane na
pl.comp.os.ms-windows.winnt podpisane Paweł Goleń:

Typ zdarzenia: Blad
Zr??dlo zdarzenia: Perflib
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1008
Data: 2004-12-01
Godzina: 15:58:58
Uzytkownik: Brak
Komputer: SBS2K
Opis:
Nie powiodlo sie wykonanie procedury otwierania dla uslugi ??ESE98?? w
bibliotece DLL ??C:\Program Files\Exchsrvr\bin\eseperf.dll??. Parametry
wydajnosci dla tej uslugi nie beda dostepne. Zwr??cony kod stanu to DWORD
0.
Dane:
0000: 02 00 00 00 ....

--
 Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Uwaga! nie jestem w stanie  korespondować z posiadaczami konta na serwerze