Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:12:20 MET

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 6. grudnia 2004 10:30 opublikowane na
pl.comp.os.ms-windows.winnt podpisane Paweł Goleń:

> Może to?

http://www.exchangeexchange.org/Error_Perflib_Event_ID_1008-4055237-3296-a.html

Możliwe, ale ja nie rozumiem za bardzo co tam piszą :(

--
 Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Uwaga! nie jestem w stanie  korespondować z posiadaczami konta na serwerze