Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 10:28:25 MET

Tristan Alder wrote:
> Nie powiodło się wykonanie procedury otwierania dla usługi ?ESE98? w
> bibliotece DLL ?C:\Program Files\Exchsrvr\bin\eseperf.dll?. Parametry
> wydajności dla tej usługi nie będą dostępne. Zwrócony kod stanu to DWORD 0.

Podaj EventID :) Komunikaty błędu, zwłaszcza polskie, mają to do siebie,
że są trudniejsze do znalezienia niż ten numerek.
Na pierwszy rzut oka - skaszaniony wskaźnik wydajności. Jest to warning,
czy error? Ogólnie najlepiej będzie jeśli otworzysz log, skopiujesz jego
treść (taki ładny przycisk w podglądzie zdarzenia) i prześlesz w ten
sposób tutaj.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl