Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:05:56 MET

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 6. grudnia 2004 10:30 opublikowane na
pl.comp.os.ms-windows.winnt podpisane Jacek Marek:

> Po pierwsze napisz coś o konfiguracji serwera:
> 1. Jest "podpięty" do Internetu?

Tak, na prywatnym adresie.

> 2. Ma zainstalowane WSZYSTKIE łaty> (system operacyjny, Exchange)

Ma automagiczną instalację uaktualnień, więc raczej ma.

> 3. Ma firewalla?

W sensie? Jest w prywatnej klasie, jeśli o to chodzi.

--
 Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Uwaga! nie jestem w stanie  korespondować z posiadaczami konta na serwerze