Re: Dysk twardy z formatem danych RAW

Autor: Paweł Dębski <pdebski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 16:15:03 MET

Krzysiek <biuro@markab.pl> napisał(a):

> 4. Jak podpiąłem dysk jako slave, to WIN XP go widzi, ale pokazuje 0%
> zajętości, a format danych RAW. Jak chcę obejrzeć zawartość dostaję
> komunikat, że dysk niesformatowany.

Być może ma Pan uszkodzoną tablicę partycji. W dawnych czasach zalecano by
tablicę partycji zapisać na kartce (cylindry startowe i rodzaje). Jeśli ma
Pan taki zapis lub wydruk może Pan uruchomić Lunix i programem fdisk utworzyć
tablicę od nowa. Proszę oczywiście nie formatować utworzonych partycji!

Jeśli dane nie uległy uszkodzeniu to powinny być widoczne.

Z poważaniem
PD