Jak czytac 1GB SD-Card pod MS-Windows

Autor: Paweł Dębski <pdebski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 16:08:46 MET

Szanowni Państwo!

Mam zadziwiający problem z małym miękkim: w aparacie cyfrowym korzystam z 1GB
SD-Card marki SanDisk (działa bez problemu). Gdy kartę włożę do czytnika mogę
ją zamontować pod Linuksem, mogę czytać i zapisywać pliki, etc. (a więc
sprzęt jest chyba dobry)

Niestety karta jest niewidoczna pod MS-Windows.

Jednakże gdy do tego samego czytnika włożę kartę 128MB to jest ona widoczna
pod MS-Windows i mogę czytać i zapisywać pliki.

Czy ktoś z Państwa wie jak czytać kartę 1GB pod MS-W?

Z poważaniem
PD