Re: Export users z jednej domeny i umiescic je jako contacts w drugiej.

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 17:37:50 MET

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d9143610-c04d-41c4-b7ea-6f56819769d5&DisplayLang=en

http://www.msexchange.org/tutorials/GAL-Sync-Identity-Integration-Feature-Pack-IIFP.html
> http://msmvps.com/clustering/archive/2004/10/06/15141.aspx

Szybko przelecialem przez informacje ktore mi podeslales ale one tycza sie
np dwoch organizacji w tym samym forest. Firmy o ktorych pisalem sa zupelnie
oddzielnymi domenami. Dopiero zostaly podpisane papiery o laczeniu sie tych
firm,
ale jedna i druga chce miec w global address book contacts z drugiej firmy.

Znalazlem takie rozwiazanie. Na jednym z kontrolerow domeny RUN:

csvde.exe -f c:\users.csv -s DOMAIN_CONTROLLER_NAME -r "(objectclass=user)"

oczywiscie slowo DOMAIN_CONTROLLER_NAME trzeba zastapic nazwa kontrolera
domeny. Komenda ta wyeksportuje wszystkich users do comma delimited file.
nastepnie trzeba odpowiednio zmodyfikowac kilka pol (kolumne objectclass w
ktorej dla wszystkich jest user trzeba zmienic na contact), kilka kolumn
trzeba usunac.
i importujemy plik do innej domeny poprzez komende

csvde.exe -i -f c:\users.csv -s DOMAIN_CONTROLLER_NAME

wszystko juz przetestowalem i w weekend robie import.

Dzieki
Marcin