Re: blad explorer.exe WinXP

Autor: LuKaS <xeox1_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 16:55:14 MET

> Problem wyglada nastepujaco:
>
> Aplikacja powodująca błąd explorer.exe, wersja 6.0.2900.2180, moduł
powodujący
> błąd xvid.dll, wersja 0.0.0.0, adres błędu 0x00044072.

Witam,

SP2 czasem sie "gryzie" z dvix i xvid. Aby to naprawic nalezy usunac wpis z
rejestru. W przypadku Dvix jest to:
[HKEY_CLASSES_ROOT*shellexContextMenuHandlersEncodeDivXExt]

Jesli chodzi o Xvid to nie wiem ale moze ktorys z grupowiczów bedzie
wiedział.

Jesli chodzi oglnie o SP2 to nie dzialaja czasem niektore programy.
Microsoft pisze ze czesc z tych problemow rozwiazuja te poprawki(ale nie
wiem bo nie sprawdzilem):
1.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=17d997d2-5034-4bbb-
b74d-ad8430a1f7c8&displaylang=pl