Re: Podłączenie pliku .bat do skryptu.

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 17:52:53 MET

> a dlaczego nie dodasz go jako kolejnego skryptu logowania ?

Jezeli te skrypty sa takie same dla calej domeny najlepiej dodac nastepny
skrypt logowania do domain goup policy/user configuration/windows
setting/scripts

Albo drugie rozwiazanie zmien nazwe terazniejszego skryptu. utworz nowy plik
wsadowy o nazwie starego skryptu i odwolaj sie w nim do starego skryptu vbs
i do nowego bat.

Marcin