Re: Export users z jednej domeny i umiescic je jako contacts w drugiej.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 13:10:41 MET

Pstrex wrote:
> Obie firmy uzywaja AD2003. Musze jak najszybciej wyeksportowac wszystkich
> users z active directory1 i umiescic je jako contacts w active directory2.
>
> a moze jest inny sposob, chodzi mi o to aby w ksiazce adresowej firmy2
> pojawily sie kontakty z firmy1

Rozwiazaniem dla ciebie jest albo skryptowanie albo pobawienie sie
Identity Integration Feature Pack:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d9143610-c04d-41c4-b7ea-6f56819769d5&DisplayLang=en

> czy kots ma pojecie jak to najszybciej zrobic?
Czy tam dzialaj Exchange w obu organizacjach ?Jezeli tak to ich GAL
wlasnie mozesz ladnie zsynchroniozowac uzywajac IIFP
http://www.msexchange.org/tutorials/GAL-Sync-Identity-Integration-Feature-Pack-IIFP.html
http://msmvps.com/clustering/archive/2004/10/06/15141.aspx

--
Tomasz Onyszko [MVP]