blad explorer.exe WinXP

Autor: <dupaaa1_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:15:36 MET

Mam problem zawiesza mi sie ciagle (restartuje) explorer. NIE INTERNET
EXPLORER tylko explorer.exe (jakby srodowsiko pulpitu)

Problem wyglada nastepujaco:

Aplikacja powodująca błąd explorer.exe, wersja 6.0.2900.2180, moduł powodujący
błąd xvid.dll, wersja 0.0.0.0, adres błędu 0x00044072.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.

Widac w tym komunikacie ze xvid powoduje restart exporer.exe

Obajwy sa nastpujace przy sprawdzaniu wlasciowsci jakiegosc pliku lub
otwieraniu filmu czasami samoczynnie restartuje sie explorer.exe
wylaczaja sie caly pulpit zostaje sama tapeta nastpenie jako ze explorer.exe
jest usluga ktora automatycznie system po zawieszeniu uruchamia ponownie ....
na nowo pojawiaja sie katalagi i ikony na pulpicie i pasek startu.

Wina napewno nie lezy w sprzecie tylko w oprogramowaniu . Nie chce zabardzo
instalowac na nowo windowsa.

System to Windows XP zainstalowany SP2