Re: blad explorer.exe WinXP

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 16:39:26 MET

Mam chyba ten sam problem. Objawy identyczne. Szczególnie kiedy chcę w
eksplorerze kliknę na pulpit (mój komputer, włączona ikonka Foldery, w lewej
części okna wyświetlone drzewko folderów z Pulpit na samej górze nad Moje
Dokumenty i Mój Komputer) 100% że się zrestartuje. Do tego czasem w
Menadżerze Zadań explorer wykorzystuje CPU w 99% i niemal nic nie można
zrobić. Dopiero jak się go uda zrestartować (explorera) to pomaga.
Co to znowu jest z tym windowsem?...
Yaro