Re: Wymiana RAIDa w domenie

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 11:33:29 MET

grzechoo napisał(a):
> Witam,
> pisałem juz o tym na grupie, ale nie dostałem odpowiedzi a nie mam pomysłu
> jak to zrobic. Ale do rzeczy
> Mam kontroler domeny na W2k. Jako dyski RAID5 - dyski SCSI 3x18GB, kontroler
> Adaptec 2110. Chcę wymienić te dyski na 3x74GB. Chciałbym po prostu
> przenieść w całości system i rozszerzyć partycję.

skoro masz raid5, to moze po prostu wykorzystaj jego mozliwosci? wyjmij
jeden stary dysk, wloz nowy, poczekaj az macierz sie przebuduje. potem
kolejny dysk, i tak, az wymienisz wszystkie trzy.
pozostaje pozniej tylko kwestia powiekszenia partycji...

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination