Re: Wymiana RAIDa w domenie

Autor: Paweł P. <p.premicz_at_usunto.profipc.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 12:32:05 MET

Użytkownik "mega" <mega@samorzad.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:cnpqrf$a4d$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> skoro masz raid5, to moze po prostu wykorzystaj jego mozliwosci? wyjmij
> jeden stary dysk, wloz nowy, poczekaj az macierz sie przebuduje. potem
> kolejny dysk, i tak, az wymienisz wszystkie trzy.
> pozostaje pozniej tylko kwestia powiekszenia partycji...
>
> --
> Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
> M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination

Witam,

Proponuje stworzyć image calego systemu na dysku sieciowym (np. za pomocą
Acronis True Image) , streamerze czy jakimkolwiek zasobie sieciowym.
Następnie wymienic dyski, stworzyc nowa macierz, uruchomic serwer z plytki
Acronisa i odtworzyc system z obrazu zapisanego wczesniej.
Działa na 100% - testowałem na tym kontrolerze i W2k Serv.

ps. czy zdarzalo Ci sie aby ten kontroler gubił dyski przy starcie ?

Pozdro.

Paweł P.