Wymiana RAIDa w domenie

Autor: grzechoo <grzech00_at__interia.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 00:10:55 MET

Witam,
pisałem juz o tym na grupie, ale nie dostałem odpowiedzi a nie mam pomysłu
jak to zrobic. Ale do rzeczy
Mam kontroler domeny na W2k. Jako dyski RAID5 - dyski SCSI 3x18GB, kontroler
Adaptec 2110. Chcę wymienić te dyski na 3x74GB. Chciałbym po prostu
przenieść w całości system i rozszerzyć partycję.
A system to SBS W2k PL. uruchomione sporo usług.
Próbowałem odtworzyć na świerzym systemie backup z plikami WinNt i Program
Files i System State. Niestety system nie wstaje.
Backup był robiony backupem z Windy - mam jeszcze jakiegość TapeWara
dodawanego ze streamerem - warto może jego użyć??

Po próbach odzyskania systemu wrzeszczy mi teraz, że nie może podnieść
usługi katalogowej i nie pozwala wejść do systemu, nawet w trybie
Odzyskiwania Usług Katalogowych.
Co i jak zrobić, żeby było dobrze ?? W tej chwili wstawiłem stare dyski, ale
chciałbym dość szybko je zamienić na większe.
Może są jakieś programy - nie ma problemu, żeby tymczasowo włożyć do serwera
dodatkowy dysk i wykorzystać go do przenoszenia.

pzdr
grzechoo