Re: nagrywarka lite-on i t³oczone p³yty

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 11:29:54 MET

Dnia 2004-11-21 05:55, U¿ytkownik Pawe³ Tomaszewski napisa³:

>Mam nagrywarkê TEAC CD-W540E i takie same objawy. Ostatnio przez jaki¶ czas
>czyta³a oryginalne p³yty ale po paru dniach znowu przesta³a. Równie¿ mam
>Windows 2000 z zainstalowanym SP4 oraz sterowniki ASPI. Wcze¶niej mia³em
>Win98SE oraz XP Pro. Nagrywarka doskonale czyta wszelkiego rodzaju p³yty
>"pirackie" a nie potrafi odczytaæ oryginalnej :) Z tego powodu mam w kompie
>drugi czytnik. Jaki¶ NoNameowy napêd 48x. Doskonale czyta wszystkie p³yty.
>Ze swojej strony podejrzewam z³e ustawienie lasera. Niestety w nagrywarce
> [...]
Nie s±dzê, by powodem nieczytania t³oczonych p³yt by³ brudny laser - ta
nagrywarka ma zaledwie kilka miesiêcy a zazwyczaj pierwszym objawem
padania lasera s± problemy z p³ytami CD-RW.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066